Web

Auguri di Natale 2016: Frasi in Napoletano Divertenti

In tutta Italia, tra poche ore, sarà Natale, la festa più attesa dell’anno, perché ci si riunisce tutti assieme, perché ci si scambiano i regali, ma soprattutto perché ci si incontra con gli amici di sempre e si augura il meglio per l’anno a venire.

Divertenti e particolari sono sicuramente le frasi di auguri in napoletano da dedicare ai nostri amici, ai nostri cari ed ai nostri parenti partenopei.

A seguire una carrellata di frasi di auguri da scrivere e da inviare, anche su Whatsapp o Facebook a tutti i nostri conoscenti nati e cresciuti nella bellissima Napoli. Si parte!

  • Cu st’ann e chiù,sper ca tu puozz avè tant e chillu bene pè campà chin e salut e semp cu’e sacche chien.
  • Stev pensann: a Natale simm tutt ‘cchiu buon no? E allor si cocchrun t’arrobb ‘a machin nun o astemmà appriess, fanc l’augur!
  • Cumm’è bell’ Natale, a sera d’a Virgilia è tutta n’allegria p’a nascit’e Gesù. A tavola apparicchiata, l’arber’ allumminato. ‘O presepio sta stutato pecchè a mezzanotte s’add’appiccià.
  • Mammà int ‘a cucina prepar’e cose bone e frie ‘o capitone ca nun ce pò mancà! ” ‘A casa è chin ‘e fummo!” Allucca già papà “arape stu balcone ca nun se pò respirà! O’ nonno friddugliuso annanz’a nu vrasere ch’e mmane dint’e mane se piglia tutt’o calore! Natale è pruvverenza, ce penz’ ‘o Bambiniello ‘o ricco e ‘o puveriello a tutti fa campà !
  • E cos chiù bell ra vit nun s guardan cu l’uocch ma s sentn co cor. Nu caloros augurio di Buon Natale
Tag
Back to top button
Close
Close